Nya produkter eller?


Smakförstärkare......

Hej igen!
Är det någon som vet om detta är nya produkter för jag tycker att det står i så många recept att man ska använda  detta ;o)
Den krämiga balsamvinägern skulle jag haft i lördags till mina fetaostgratinerade rödbetor men hade då aldrig hört talas om det och honungen har varit slut länge i butiken. Är det en modegrej eller!!!!
Det är i alla fall goda smakförstärkare :o)

Mannen har nu fått tag på en liten lägenhet i Ängelholm så nu måste jag ner och kolla läget snart. Roligt att ha en
lägenhet i en annan stad. Hoppas vi kan vara där ofta ;o)

Nu ska jag snart krypa i säng och läsa lite innan jag släcker lampan
Sov så sött alla fina bloggare

Kraaaaaam
Mindy sa:

Godmorgon gumman..Då är det fredag igen & vad tiden går snabbt..Hoppas att du har vaknat till en skön dag.Här är solen framme & lyser varmt.Ha en skön dag & en trevlig helg framför dig.kram kram

2009-08-28 @ 09:57:30 | http://blondis81.blogg.se/
jessi sa:

Så skoj med en till lägenhet, då kan du ju vara där med ibland!



ha det så gott!



ps: jag tycker det finns för många märken, svårt att välja vad som är bäst!

2009-08-28 @ 13:41:07 | http://lyckoljus.blogg.se/
Elin sa:

Vi har haft balsamicokrämen hemma ett tag nu och vi använder den till ALLT! sallader, kött, supergott att ha ovan lasagne, ja du kan ha den till precis allt.

MUMS!

2009-08-29 @ 14:14:17 | http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0