Regn och rusk

Skärgårdsbad....
 
Visst längtar man tillbaka till sol och värme när det blåser och regnar som idag, ja ett hus i Spanien skulle jag gärna ha när jag går i pension eller vad säger ni?
 
Idag på morgonen var jag på en bedömning på Rehab Öst och i 45 minuter gjordes en massa tester med min kropp. Ländryggssmärta och domningar i ben och fötter kan vara ett nytt diskbråck eller även något i höften kunde inte uteslutas så nu får vi se vad MR säger.
Ska även tillbaka nästa vecka för lite övningar som kanske kan hjälpa mig lite.
 
Annars har dagen varit lugn, jobbat några timmar och sedan varit hemma och bara slöat, har varit trött denna vecka och inte haft lust med något.
 
Igår kväll dök min son upp här och ville sova över natten men sedan åkte han vidare till Stockholm i morse igen, sååå mysigt när han kommer hem till sin lilla mamma ibland.
 
Regnet slår mot fönsterbrädan och jag ska snart släcka ner för att sova, skönt med fredag i morgon.
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0