Kanelbullens dag

Kanelbullar...
 
I morgon är det kanelbullens dag och ikväll blev jag sugen på att baka lite, ja jag älskar ju att baka.
Trots att ländryggen är fasligt ond efter dagens arbete så var jag tvungen, läkarna skäller på mig och ber mig hitta en nivå som jag håller hela dagen på men det är såååå svårt för jag vill vara som förr.
Dessa bullar kunde min son tänka sig att ta med till sina vänner på skolan och det passar mig perfekt för jag vill inte ha några bullar hemma i frysen, kan vara farligt när jag får mina ryck.
Funderar även på att baka lite bullar till barnen på jobbet i morgon, vi brukar inte använda sötsaker mer än till storhelger och då blir det oftast glass men tycker kanelbullens dag kan uppmärksammas lite.
 
Kram kram
 
 
 
med.
 
Kramen
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0