Våren är här och sjukstuga igen!

Snödroppar....
 
Nu märker man att våren är här, soliga och härliga dagar och blommorna slår ut i rasande fart.
Denna vecka har jag varit sjuk igen, hosta och hög feber. Ja nästan 40 grader i fyra dagar men idag är jag feberfri och ingen är gladare än jag. Hostan är kvar och igår kom förkylningen också så man tackar för det, varför bli helt frisk.
Fick tillbaka min hund idag, hon har varit hos min mamma i två dagar då jag varit helt slut så hennes dagliga promenader fanns inte på kartan för mig. Vi har varit ute och gått lite idag men jag är fortfarande riktigt orkeslös i min kropp  så det är tur att jag har helgen på mig att kurera mig också för på måndag ska jag jobba igen så det så.
Inte roligt att vara sjuk och då jag jobbar själv i mitt kök så blir det extra kännbart när jag är borta, tror personalen själva fixat med maten i veckan då vikarier är jättesvårt att få.
Ni är fantastiska tjejer ♥
Så för mig får det bli några lugna och sköna dagar till och jag hoppas verkligen att jag blir frisk.
Trevlig helg till er alla.
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0