Lite tufft just nu!!

En djungel...
 
Ja just nu är livet lite tufft. Jag går på smärtskola i Linköping två gånger i veckan och jobbar dessutom heltid.
Värken är riktigt jobbig och det är lätt att man bara vill skrika rakt ut, jag är ständigt trött och sover för det mesta känns det som. Umgås med vänner blir inte heller så ofta då man inte orkar och väljer hellre ensamheten.
Detta är något som man får lära sig att leva med och jag hoppas hitta några verktyg på denna smärtskola som kan hjälpa mig.
Inte nog med detta så har en i familjen fått cancer, vårdas nu på sjukhus och vi hoppas verkligen att allt går åt rätt håll....fuck cancer :(
Ja de senaste åren har det hänt mycket i mitt liv, kanske inte konstigt att kroppen säger ifrån nu....fibromyalgi är verkligen en konstig sjukdom.....dock inte längre klassad som psyksjuka som många vill kalla det. Skönt att forskningen går framåt.....
N och jag var förresten på spa och bubblade förra fredagen, det var så skönt och kroppen kändes som ny.
Hmm trodde jag ja, för när jag vaknade på lördagsmorgonen så kändes det som jag blivit överkörd av en bil i kroppen och sedan låg jag däckad hela helgen. Ja det var i alla fall en skön och avkopplande fredagskväll ;)
 
Kramisar
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0