En tur till havet

Vackra Djurön....
 
Igår efter jobbet tog jag med mig min mamma och min hund och åkte till Djurön, härligt att få andas in lite havsluft och härligt med denna värme som råder just nu. Tänk att det är i mitten på september och det är så varmt och härligt ute.
Idag har jag tagit det lugnt, behöver verkligen ladda batterierna i kroppen efter en veckas arbete. Ja det låter verkigen inte klokt men så är den bistra sanningen just nu.
Orkade städa av det värsta i morse och sedan blev det en sväng ner på stan för att kolla in Action run som arrangerades i vår stad idag.
Sedan blev det att sova en stund i soffan.....;)
Ikväll har jag suttit vid datorn och förberett för något som händer nästa helg, det kommer att bli spännande och lärorika dagar får vi hoppas.
Hoppas innerligt att jag kan ta tag i mina problem äntligen.
Hoppas ni har en mysig lördag,
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0