En skön sommarkväll!

Vin och smörgåstårta.....
 
I lördags var vi borta en liten stund på kvällen, vi blev bjudna på vin och smörgåstårta.
Det var en underbar kväll och vi kunde sitta ute och njuta och sedan blev det en skön längre promenad hem sedan på kvällen.
För övrigt har det varit en ganska lugn helg då vi varit hos min mor och hjälp henne lite.
Vi har fortfarande svårt att ta in vad som hänt och i huvudet ekar ljudet av VARFÖR hela tiden och hur ska det gå för min mor och så vidare. När natten kommer har jag svårt att sova då L hela tiden finns i mina tankar och näthinna.
Imorgon ska jag åter till jobbet igen, trött är jag av min fibromyalgi och detta besked har ju inte gjort mig piggare :(
En dag i taget och sedan inte glömma att andas var det jag skulle tänka på.
 
Kram och god natt

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0