En tur till landet!

En gråare Glottern...
 
Förra helgen åkte vi ut till landet en sväng, kände för lite lugn och ro och andas in lite sjödoft.
Jag tycker ju att det är balsam för själen att få vara vid detta vatten.
Innan förra veckans lilla operation var jag orolig och stressad och denna operation var inte det roligaste. Under operationen fick jag lokalbedövning och en massa adrenalin insprutat i kroppen, hela kroppen skakade.
Detta adrenalin gjorde min kropp ännu mera stressad och veckan som varit har varit riktig jobbig med mitt sockerberoende. Stress gör tydligen att kroppen blir sugen på sött och denna vecka har jag slarvat en hel del, blir så trött på mig själv och vet verkligen inte hur jag ska kunna ta tag i detta igen.
I morgon är det fredag och jag måste verkligen ta det lugnt i helgen, andas, äta bra mat och hitta mig själv igen.
Jag vill verkligen inte falla tillbaka och äta detta gift som jag inte heller mår bra av, varför ska det vara så svårt.
På återseende, kram kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0