En trött tisdag!

Små söta kulor...
 
Vet inte vad som hänt men jag har fått så ont i kroppen igen, var så glad förra veckan då jag nästan kände mig smärtfri, ja förutom att jag hade någon influensa eller något.
Ländryggen bråkar och jag har haft svårt att både resa mig och gå idag, blir så ledsen men det gäller att inte deppa ihop precis, förhoppningsvis blir det bättre och jag har ju känt att kroppen blivit mycket bättre efter att jag tagit bort socker och mjöl.
Har legat här i soffan sedan  jag kom hem och orkar ingenting, jag nyser och nyser och är just nu genomförkyld IGEN!!! 
Jag oroar mig också för den lilla operation som jag ska göra på fredag, har fått cellförändringar på livmodertappen igen. Sedan har jag även fått höra och läst att man får ont i ländrygg och bäcken vid livmodercancer och som ni förstår så tror jag det värsta igen men då borde de väl sett det på cellprovet kan man tycka. Just nu skulle det vara måttliga cellförändringar, steg 2-3 och vid 4 har man tydligen cancer. Ja det tar aldrig slut kan jag känna och hur mycket orkar en kropp med?
Jag försöker plocka fram de verktyg som jag fått, jag andas och försöker se positiv på det som händer, jag försöker att inte lägga så mycket energi på det som jag inte kan förändra.....ja men visst är det svårt :(
I morgon är en kort dag på jobbet då jag ska på en föreläsning om mat på eftermiddagen, ska bli spännande.
 
Kramisar
 
Ann-Louise sa:

Tufft, men oroa dig inte innan du vet. Vanligare än man tror och jag hoppas allt går bra. 💕

2016-11-18 @ 17:28:27 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0