Påskveckan!

Mina ägg i köket....
 
Ja då var det snart påsk, detta är ingen helg som jag/vi firar så stort.
Jag har lite ris med fjädrar och ägg och sedan kanske det blir lite påskmat en av dagarna.
Idag bjöd jag på påsklunch till mina barn på förskolan och de tackade så gulligt och sa att det var så gott.
Värmande och extra mycket idag då allt bara brakade samman på jobbet, visste ett tag inte hur jag skulle steka mina köttbullar i stekpannan på spisen. Fick liksom inte ihop någonting och tårarna rann, det slutade med att jag fick gå hem.
Tror att denna värk, oro och stress över operation och allt har satt sina spår.
Var hos läkaren igår och nu har ju värken och domningarna flyttat på sig och sitter inte längre kvar i den onda ischiasnerven så nu kan ingen operation göras för man tror att diskbråcket har läkt. Varför jag nu har så ont på mina anda ställen kunde denna läkare inte hjälpa mig med så nu är jag tillbaka på ruta ett.
Ska tillbaka till min husläkare för att kolla upp om det kan vara Fibromylagi eller reumatiskt som brutit under min långa tid med värk. Stress kan ju också orsaka dessa symtom.
Kanske inte så lustigt att kroppen till slut lägger av, behöver nu lugn och ro känner jag.
 
Kram och godnatt

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0