Marknad!

Ny blomma....
 
Igår efter jobbet åkte vi till Skänninge marknad, åhhh vad jag gillar att gå på marknad.
Dock gillar inte min kropp att gå så mycket längre så det fick jag lida för idag :(
Oftast handlar man inte så mycket, mitt köp denna gång blev denna blomma, en ja vad heter den nu igen??
Strunt samma för vacker är den och endast 120 kronor för detta stora exemplar, hoppas nu bara att jag får den att överleva.
Vädret visar sig inte från sin bästa sida längre och såhär i efterhand så tror jag att det blev rätt bra med fyra veckors semester efter midsommar var ganska perfekt.
Ikväll blir det ett tidigt sänggående och att det är fredag och kort dag i morgon känns alldeles perfekt just nu kan jag säga. Vet inte när jag ska vänja mig med dessa dagliga smärtor, smärtor som gör mig så trött dessutom. Hoppas verkligen att denna smärtskola som börjar på måndag ska hjälpa mig att kunna må lite bättre.
 
Kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0