Höstkänsla!

Äppelmos eller äpplemos....
 
Har ikväll kokat lite äppelmos av äpplen som jag plockade hos min farmor igår, jag är rätt bra på stavning men blev osäker om det heter äppelmos eller äpplemos men jag känner mer och mer att det ska vara äppelmos ;)
Ute känns det nu som höst, det blåser och regnar och är dessutom inte mer än 10-12 grader när man åker till jobbet på morgonen.
Efter denna fina sommar kan jag ändå känna att hösten är lite mysig, det blir svalare och man kan tända ljus och krypa upp i soffan med en mysig filt.
Denna vecka har jag börjat på smärtskola, det ska bli spännande vad detta kommer att leda till, vi pratar KBT och vi tränar och tänjer våra kroppar. Ja efter måndagens pass hade jag riktigt ont och ändå så gjorde vi inte så många övningar, ja man måste verkligen inse att man inte kan träna och vara som man var innan. Detta är något som är riktigt frustrerande, man vill vara normal men vad är normal egentligen för jag tror att många har ont men många pratar inte om det.....
 
Fortsättning följer....God natt kära vänner
Anonym sa:

Såå gott!

2016-08-14 @ 21:09:42 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0