Det är så vackert ute nu!

Vackert....
 
Ute grönskar det för fullt och blommorna har bara exploderat de senaste veckorna, det är verkligen en fröjd att få fotografera detta fina.
Då jag varit sjukskriven i tre veckor har det blivit någrna härliga promenader med fina bilder.
Denna vecka har jag jobbat 50% och jag tycker att det känns ganska bra så nästa vecka försöker jag med fulla dagar igen, får försöka ta det lite lugnt och inte stressa och ställa för stora krav på mig själv.
Tyvärr är min kropp ond och det varierar från dag till dag, igår kändes det ganska bra men idag är det betydligt värre :(
Tur det finns smärtstillande......
Idag har jag bakat en liten tårta tlll min mor som fyllde år i veckan, vi ska dit på middag lite senare idag.
Recept och bild på denna tårta kommer snart.
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0