Pizza och vin på berget

Mysigt...
 
Vädret fortsatte att imponera även på eftermiddagen, N kom till mig efter jobbet och vi bestämde att vi skulle köpa en pizza och dela på ute på berget precis utanför mitt hus. Vi packade picknickorgen med vin och vinglas och hämtade vår lilla pizza.
Riktigt skönt att sitta där uppe med utsikt över hela staden med solen värmande på oss.
Ja ni som undrar och förfäras så träffas jag och N fortfarande ibland.
Ibland går det liksom lättare att träffas när man själv känner och även att vi varit riktigt osams och många tårar och hårda ord har sagts så vill vi och mår för tillfället bra av fortsätta träffas ibland.
Nu ska jag ner och hämta min tvätt som hänger i torkrummet, ytterligare tre dagars ledighet.....underbart.
 
Kram alla

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0