En trasig dator!

Vackert träd.....
 
Min dator har fått ett virus så den har inte kunnat användas på ett tag, när jag sedan fick tillbaka den så vill den inte som jag vill.
Det har hänt en hel del sedan jag var här sist, jag har börjat träna på World Class och det är så himla kul och sedan ska jag flytta igen.
Ja ni tror säkert inte att jag är riktigt klok men jag har blivit erbjuden en tvåa i fastigheten bredvid och den har nämligen en balkong, kan verkligen sakna detta just nu när sommaren är på väg. Dessutom har den snygga golv, nya vita köksluckor och vitt kakel.
Så nu hoppas jag att någon vill ha min lägenhet så fort som möjligt så att jag kan flytta in i min nya.
Idag har det varit ett strålande väder och jag har varit ute nästan hela dagen, tyvärr så regnar det ute nu :(
Det är helt underbart att få gå runt med denna kamera och fota allt det vackra som är ute nu.
 
Snart dags för sängen
Kram kram
Kaffe och Mazarin sa:

Förstår att du vill flytta.
Skönt med balkong där man kan sitta och sola.:)
Ha en skön helg. Kramiz.../ Agge

2015-05-14 @ 12:27:24 | http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0