En ny tunika

Grön och fräsch....
 
Fick syn på denna fina tunika på FB och blev så intresserad, gick in på deras hemsida och klickade hem den till mig.
Gillar denna stil, tunnt skirt material med mycket släng i armarna ;)
Tunikan kommer ifrån Fanny Michel.
Idag skiner solen och det är riktigt varmt och skönt ute, ikväll blir det träning utomhus.
Vi får se hur det går då jag har sådan träningsvärk i vaderna efter passet i tisdags men det är väl bara att bita ihop eller vad säger ni ;)
Fortfarande har jag inte fått min lägenhet uthyrd, märkligt kan jag tycka då det är bostadsbrist i denna stad, hade verkligen varit skönt att få min nya med balkong nu till sommaren. Frågan är om hyresvärden struntar i att hjälpa mig.
 
Kramar från mig

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0