En härlig helg!

Utflykt till lilla Sörping...
 
Igår var det barnens dag i Söderköping så vi åkte dit några timmar.
Solen sken och det var riktigt skönt mellan varven, vi åt glass vid Smultronstället och barnen fick ballonger, bullar, måla och en massa annat.
På kvällen låg jag ensam här hemma och kollade på Mello och tänk att Måns och Sverige vann :))
Idag har det varit ytterligare en riktigt varm och solig dag, jag har blivit riktigt röd om kinderna såg jag ikväll.
Har också hunnit med ett träningspass på gymmet, jag känner mig riktigt nöjd.
I morgon är det dags för en ny vecka och jobb igen och måste dessutom tillbaka till jobbet på eftermiddagen för ett möte.
Nu är det dags även för sängen.
Sov gott alla fina
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0