En härlig dag på Djurön

Vackert naturreservat....
 
Idag tog min mamma och jag bilen ut till Djuröns vackra naturreservat för en promenad och njuta i det vackra vädret.
Där var så fint denna gång med fullt av blommande gullvivor, violer, vitsippor och mycket annat.
Detta är verkligen balsam för själen och att få gå med sin kamera och se och dokumentera allt vackert, det skulle behöva göra.
Man behöver inte vara fotograf för att få fina och vackra bilder ;) 
Släppa all stress och bara njuta av allt det vackra vi har runt omkring oss.
Denna plats har jag hittat nyligen i vår stad fast jag har bott här i snart femtio år.
Väl hemma var både hunden och jag lite trötta men otroligt nöjda.
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0