Längtan till havet!


 Höganäs...
 
Åhhhh vad jag längtar att ta en tur ner till Skåneland nu när våren är på gång.
Saknar promenaderna vid havet och de kluckande vågorna mot stranden.
Just nu skulle jag vilja gå där men min hund och bara njuta, liksom få nya krafter.
Tror att jag nu någon helg framöver ska ringa en vän och se om jag kan bo hos henne över en helg.
Ibland funderar jag på varför jag flyttade ifrån denna idyll men just då fanns inga andra alternativ, jag ville bara hem till familj och vänner.
Vet också att om jag åker ner några dagar så tänker jag vad var detta att längta efter....ja nog är jag lite lustig och att jag börjar närma mig femtio år kan man inte tro, känns som att jag fortfarande är en vilsen ungdom haha.
 
Kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0