Förkylning eller vad?

Små söta ägg....
 
Sedan några dagar tillbaka bär jag på något skit i kroppen, jag är hes och har en lite jobbig hosta.
Kroppen är trött trött men jag jobbar på de timmar jag ska och det fungerar bra med några Ipren under dagen.
Idag efter jobb och promenad somnade jag en stund så nu får vi se om jag kan sova inatt ;)
Har även nu i två dagar vaknat vid tre fyra på natten och inte kunnat somna om, åhhh det är så frustrerande när man ligger och vänder och vrider sig.
Nästa vecka hoppas jag få flytta in i min lägenhet, längtar till att få pyssla och göra fint så att jag kommer att trivas där.
Idag har jag fixat med elen, bredband, tv och adressändring, ja det är lite som måste göras när man flyttar.
Nästa helg är det påsk, jag är ledig i hela fyra dagar men har sagt att jag gärna hoppar in och jobbar något extra om det inte blir flytt förstår för det går föra jobb just nu ;)
 
Kramen
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0