Fina ägg!

Till påskriset....
 
Köpte dessa fina ägg i veckan så nu hoppas jag att jag kommer in i min nya lägenhet i veckan som kommer och att jag kan få lite påskmysigt där ;)
Lite ris på bordet ska man väl kunna få till i alla fall....
Just nu mår jag inget vidare, var hos läkaren igår men det var i alla fall inte lunginflammation utan ett kraftigt virus så jag fick lite medicin.
Jag är trött, hostig och febrig och känner mig just idag extra sur och tvär.
Det är mycket runt omkring, ett hus som ska delas, vad är mitt och ditt osv...
Ja det blir skönt när detta är över så att man kan gå vidare och bara tänka på sig själv ett tag.
 
Hoppas ni har en fin lördag
Kramen
 
Monkan sa:

Man kan aldrig bara tänka på sig själv. Man är två även i en separation.

Saker och prylar är just bara det, saker och prylar. Ingenting att tjafsa om och inte så mycket värt när det kommer till kritan. Inget man blir lyckligare av.

Och ensam är inte stark, det är min övertygelse.

2015-03-28 @ 13:59:53 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0