Nu är jag på plats!

Klöverblomma...
 
Nu är jag äntligen på plats i min nya lägenhet, lämnade ifrån mig nycklarna i måndags.
Det har varit en tuff vecka med flytt, städning och dessutom vara sjuk.
Jag måste tacka alla som hjälpt mig, utan er hade det inte gått ♥
Måste säga att jag redan trivs superbra här och det är så underbart med denna balkong som jag fått nu. 
Handlade lite blommor till den i helgen och jag vill bara ha mer och mer. Går omkring helt lyrisk på handelsträdgårdarna ;)
Ikväll har jag varit och tränat, riktigt jobbigt då jag inte varit på en vecka och dessutom har jag något skit kvar i kroppen.
Ska nu ut en sista runda med lilla hunden innan det är dags att sova, två arbetsdagar till sedan är det midsommarhelg.
Har förresten bakat i min nya ugn ikväll, Dajmmuffins och snart ska ni få recept på dem. Riktigt goda kan jag säga att de blev i alla fall ;)
 
Kram och sov gott
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0