Längtan till en balkong!

Nya bostaden....
 
Om en vecka får jag min lilla balkong och vi får verkligen hoppas att värmen kommer för fy vilket väder vi har haft nu ett tag, idag blåser det storm ute :(
Jag håller på här med packningen och jag kan inte säga att det är precis roligt, får verkligen hoppas att det dröjer med någon flytt igen på ett tag.
Gillar heller inte den röra som blir då det står kartonger och säckar överallt, ja lite nedstämd kan man bli men får tänka att det blir nog bra när jag är på plats i den nya igen :))
För övrigt så flyter veckorna på och jag tränar och kämpar, tyvärr vill min ischias inte riktigt släppa och ju mer jag använder benen i olika rörselser desto ondare får jag, riktigt irriterande då jag tycker det är så roligt med denna träning.
Lite händer det på vågen och några centimeter har försvunnit på kroppen.
Denna gången bantar jag inte utan försöker hitta en livsstil som jag kan fortsätta att leva med, jag vill kunna unna mig det där lilla extra.
Jag tror att jag är en bit på väg nu och det känns skönt och jag märker verkligen hur mycket bättre kroppen mår :))
 
Nu åter till mina kartonger som står så snällt och väntar på mig.
Kramen
Linda - Design Concept sa:

Vad skönt att äntligen få balkong. Det är verkligen stor skillnad att kunna gå ut och sätta sig:) Vi hoppas ju på att få komma och hälsa på dig i nya lyan. Hann ju inte med att se den du bor i idag:)
Ha det fint! /Kramar

2015-06-04 @ 14:12:22 | http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0