Sommarvärme!

Huset....
 
Idag lånade jag altanen hos N för att sola och ha det skönt, själv jobbade han så jag var alldeles själv med min katt och hund.
Tänk att huset är till försäljning, detta fina hus som jag trodde på en framtid med N.
Nu är det till försäljning med affärerna går dåligt, 3.9 miljoner är nog alldeles för mycket. Antingen får hyresvärden sänka priset eller hyra ut till någon annan.
Åkte hem till min lägenhet vid fem för att tvätta i tvättstugan, i stan var det mulet och nyss kom tll och med en regnskur.
Skönt att ha fått lite sol på kroppen idag, något som man verkligen längtar efter nu efter allt regn, har bara semester nästa vecka också sedan är det dags för allvar igen men det vill jag inte tänka på just nu.
 
Kram 
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0