Sött pralinfat!

Sååå gulligt....
 
Sprang på detta pralinfat med glaskupa idag när jag var på ICA och handlade, så himla fint och jag kände att detta måste jag köpa.
Det kostade bara ett par tior men behövde jag det, troligtvis inte ;)
Bakom fatet skymtar mina pärlhyasinter som snart står i blom och även dom är supersöta.
Ja det finns så mycket fint som man hittar överallt och frågan är vart man ska få plats med allt, som det är nu här hemma så vill jag inte göra mig av med något.
I morgon är det fredag och det känns skönt efter ytterligare en intensiv vecka men jag trivs så superbra :))
 
Nu ska jag i alla fall krypa ner under täcket och jag tror inte att det tar så lång tid innan jag somnar.
Sov gott alla fina.
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0