Lyckas bästa vän!

Sååå söta tillsammans...
 
Här är Lyckas bästa vän, åhhh vad dom gillar varandra ♥
Så fort vi går förbi deras hus så vill hon gå in dit, jag får dra henne därifrån ;)
Vissa hundar älskar hon och vissa skäller hon ut fullständigt, ja de är roliga dessa hundar.
Visst är det härligt med hundar och lilla Lycka är den mest underbara hund man kan ha ♥
 
Nu i helgen kommer N:s mamma och pappa få hem en liten goldenvalp på 8 veckor men jag är inte avundsjuk för valpar är riktigt krävande och det har jag blivit för bekväm för att skaffa. Visst är dom underbart söta så visst kommer vi att gå dit och gosa med underverket lite då och då :)
 
Jag har alltid älskat djur och har nu även min underbara katt Helge här i Norrköping.
Kramisar
 
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0