Baksugen!

Brysselkex...
 
Idag efter jobbet var jag baksugen och kände för att forografera lite så jag bakade dessa brysselkex med rosa strösocker.
Idiotiskt egentligen då jag inte ska äta sötsaker utan försöker gå ner i vikt....ja igen ;)
Jag har smakat en liten kaka och det räckte för denna gång :)
Här har det snöat hela dagen så det är riktigt vitt och fint ute, jag som hade börjat längta till våren med en massa krokus och pärlhyasinter i krukor inne.
I morgon redan torsdag, ja veckorna går så fort......hela livet går så fort att man knappt hinner reflektera.
Jag är en orolig själ som inte kan få ro i det jag befinner mig i, vill hela tiden att det ska hända saker, jag funderar och tänker så att jag nästan blir galen.
Jag vill finna ro, vara lycklig, glad och nöjd med det jag har. Ska det vara så svårt???
Jag är i alla fall glad för mitt nya jobb
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0