Ansiktsbehandling

Rosenserien...
 

Idag har jag blivit ompysslad med en riktigt skön ansiktsbehandling.
Har en vän som börjat sälja denna Rosenserien och håller nu på att utbildar sig för att kunna göra ansiktsbehandlingar, hon ringde mig och undrade om jag ville vara modell.
En riktigt skön behandling och en avslappnade tid denna söndag.
Själv vet jag inte så mycket om denna serie men produkterna som användes idag kändes riktigt sköna.
 
I veckan började jag mitt nya jobb, jättekul men mycket att lära.
Perfekt för mig som gillar utmaningar, i detta jobb får jag göra allt som jag gillar. Beställningar, ansvar, matlagning, fixa och dona :))
Ja allt känns perfekt och jag hoppas det fortsätter så :))
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0