Laddar för konsert!

Kläder...
 
Äntligen fredag igen, för visst är fredagar något speciellt :)
Efter en riktigt bra vecka förrutom en ond rygg så ska det bli skönt med lite ledighet.
I kväll blir det lugna gatan men i morgon ska vi på konsert i SAAB Arena i Linköping. 
Vi ska se Champion of Rock med Peter Johansson och tydligen är det slutsålt och det beräknas vara 20000 personer där för att lyssna på Queen låtar :)
Först ska vi ut och käka på en restaurang i Linköping och bara det är ju mysigt. 
Ja jag ska väl erkänna att jag är lite snål att gå ut och äta och inte heller är det alltid så bra mat man får för dessa priser som dom har på maten. Jobbar man som kock är man lite kräsen och vet vad man kan får för dessa pengar om man gör något själv hemma ;)
Och så kommer frågan vad man ska ha på sig, köpte ett par skinntajts på rean (syntet) som jag tänkte ta på mig. Inte riktigt min grej med skinn men det blir väl rockigt och bra och sedan en blus till det, jag köpte även två på rean så jag får väl prova vilken som blir snyggast ;)
Snart blir det lite paj och sedan ska vi slappa framför tv:n.
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0