En hängig måndag!

Baka muffins...
 
Har haft en härlig helg med med mycket sol och värme och igår blev det till och med ett dopp i en liten sjö med grönt fint källvatten, platsen heter just Hawaii för sitt vatten.
Natten till måndagen har jag sovit så illa då min ischias eller vad det är gör mig galen snart.
Har bokat en tid hos kiropraktorn i morgon men grämer mig för dessa pengar som det kostar och om ett par veckor är det likadant igen.
Jag tränar, stretchar och går promenader men det blir bara värre.
Har nu haft ont sedan midsommar och jag är så trött på detta, kanske måste gå djupare med vad det kan vara.....
Har även haft jätteont i kroppen idag, stickningar i bröstet så jag var tvungen och baka lite muffins för att glömma bort smärtan och få för mig både det ena och andra. ;)
Det blev muffins med hallon i dessa fina grönrandiga formar och sedan hittade jag dessa papperspåsar från Leilas General Store som passade perfekt för att få en fin bild. 
Ska snart gå ut med min lilla hund innan det är dags att sova och vara pigg och allert till morgonens arbetsdag.
Min högsta dröm just nu är att vakna upp utan smärta i benet och att jag får sova inatt.
 
Kram och sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0