Sommardagar!

Vackert ute nu....
 
Nu har vi haft två riktigt varma dagar här i Norrköping, igår såg jag att det var 18 grader ute men idag vet jag inte.
När jag kom hem från jobbet blev det en promenad med Lycka och sedan satt vi i parken ett tag.
Klockan 15 skulle jag träffa min PT, det blev invägning och sedan ett pass i gymmet.
Varför har jag inte börjat tidigare kan man undra, det var så kul och jag kände direkt att min rygg gillade dessa övningar. Nu längtar jag till nästa gång som blir på fredag, efter träningen blev det en lång rask promenad.
Nu hoppas jag att jag kommer igång ordentligt och att detta blir som ett gift för mig, jag vill må bra, kroppen vill må bra och dessutom måste lite av fettet bort.
I morgon är det redan onsdag och sedan två dagar kvar till helg.
Min vän Åsa och jag ska ut och äta på lördag, ska bli så mysigt men kanske inte helt lyckat nu när jag börjat denna lilla resa med träning och viktminskning men detta blev hastigt och lustigt bestämt och kanske var det någon mening med det :))
Känner mig i alla fall nöjd och glad denna kväll, detta är vad jag behöver och plus att man har något vettigt att göra istället för att sitta ensam hemma och deppa.
Vad var det vi sa....Susanne skulle hitta sig själv, älska sig själv och må bra. Detta är en början på något bra känner jag :))
 
Kram och god natt

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0