Mysbelysning!

Bygglampa....
 
Fick denna lampa av min mor för länge sedan och nu fick jag även denna glasburk, tycker att det blev riktigt snyggt när jag fick stoppa i lampan där.
Bygglampan finns på Clas Ohlson för billig peng.
Har idag haft fullt upp, möte på jobbet och sedan hade jag en tid hos tandläkaren.
Skulle dessutom köpa en torkställning och tror ni inte att den var slut i city så det blev att åka ut till Mirum och där fanns det två kvar.
Vilken tur säger jag för på fredag blir det att tvätta två maskiner och sedan hänga pp det inne för mer tid fanns det inte till tvätt denna dag...suck!!
I morgon är det fullt upp igen men möte och träning.

Nu blir det dusch och sedan ska jag sova, hoppas jag sover bättre inatt för den senaste natten var jag vaken och hade så ont i magen. När jag väl somnade till sist så försov jag mig i morse och vaknade inte förrän 6.30 och börjar jobbet 7.00. Ingen roligt start på dagen kan man säga ;)
 
Kram och godnatt
My sa:

"Billig peng" i alla ära. Men många bäckar små blir i längden ganska mycket pengar.

2015-04-24 @ 08:57:57 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0