Äntligen fredag!

Små söta blommor...
 

Ja då var det fredag igen, skönt med några dagars ledighet.
Jag har fått i ordning nu i lägenheten och jag trivs verkligen, hyresvärden var här igår och kollade hur det såg ut och även han tyckte att målning och mattor var hemska.
Det första som kommer hända nu är att mina köksluckor ska lämnas in på sprutlackering och bli vita och fina och dessutom får jag nya fina handtag :)
Får även hoppas på att han vill lägga in nya golv, jag önskade mig ett svart och vitrutigt i köket och han bara skrattade.
Har även denna fredag tvättstugan, passar mig bra då oftast fredagen är lugn och skön.
Jag trivs här i min ensamhet men visst är det ensamt och tråkigt ibland och då helst såhär till helgen, hade varit mysigt att laga en god middag tillsammans med någon och dricka ett glas vin.
Ute i naturen exploderar det nu men grönska och blommor, jag plockade in denna gren för någon vecka sedan och nu kommer det små vita blommor, man blir sååå glad :))
Nu är det dags att gå ner i tvättstugan och hänga upp en maskin för att även starta den tredje.
Ikväll blir det mys framför tv:n med min lilla goding till hund ♥♥
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0