Östgötadagar i helgen!

Mysig helg....
 
I helgen har vi haft strålande väder och vi har varit på en hel massa loppisar.
Idag har vi varit på en strutsfarm och vilka charmiga djur det är, min mamma var lite för närgången med kameran och fick ett litet nafs på handen ;)
Köpte mig eller snarare fick en fin bukett med höstastrar av min mamma.
Träffade en kvinna som hade gjutit en hel del fina saker och jag blev så sugen jag med så när jag kom hem plockade jag fram min betongsäck som legat i bilen ett par veckor och med facit i hand var det inte det lättaste så vi får se vad det blir när det torkat ordentligt.
 
Nu blir det en sista sväng med hunden och sedan ska jag gå och lägga mig tror jag, har inget jobb inbokat i morgon men kanske att dom ringer i morgon bitti.
Blir jag ledig så ska jag börja se över lite kläder som ska med till Turkiet på lördag, ska bli så skönt att komma bort en vecka efter att ha jobbat hela sommaren. Sola och bada i det underbara havet....åhhhh vad jag längtar ♥
 
Kram alla fina

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0