Ledig tisdag!

Göta Kanal...
 
Inget jobb inbokat idag så det blev att gå på en informationsträff på arbetsförmedlingen istället, vet inte varför jag blivit kallad till den för det handlade om hur man skriver i kassakort och gör aktivitetsrapporter och det har jag ju gjort ett tag nu...suck!!
Jag kom ju upp tidigt idag i alla fall och det var kanske bra för nu har jag även sökt några jobb och hoppas på turen denna gång då :)
N går hem tidigt denna tisdag så vi ska passa på att gå och rösta, är ju i Turkiet på valdagen. Har fortfarande inte bestämt vad jag ska rösta på?
 
Solen skiner och det är riktigt skönt ute idag, tror det får bli en promenad runt Åbackarna också.
Gäller att passa på för nu är vi inne i september månad, snart kanske den första snön kommer.....nej så vill jag inte tänka!!
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0