Hej måndag!

Min fina bil....
 

Ingen som ringde i morse så då blev jag ledig, skönt men frustrerande för tre dagar jobb denna vecka är för lite och jag tror att mina deltidsdagar och är slut så gott som nu. Därför är det bättre för mig att säga ifrån om jobb då jag förlorar på att bara jobba tre dagar, får altså ut mera i a-kassa. Ett helt sjukt system om ni frågar mig!!
Måste nog ringa a-kassan och få mera information om detta, sitter i telefonkö just nu och jag har plats 57 i kön...suck!!!
 
Idag regnar det och det blir att plocka och fixa inne.
Häromkvällen tog vi bilen ner till hamnen och fotade lite vid de häftiga grafittimålningar som finns där men det var svårt att få till några bra bilder och känner mer och mer att en fotokurs skulle nog vara något för mig.
Plats 26 nu......
Önskar er alla en bra start på veckan.
Kramisar
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0