Lite färg i höstrusket!

Kärleksört....
 
Fy och usch på detta väder som är just nu, regn, blåst och konstant grått och trist.
Fotade dessa kärleksört för ett tag sedan och dom gav verkligen färg här på bloggen.
Veckorna rullar på och det är inte så mycket nytt som händer förutom att man jobbar, äter och sover, usch det lät inte så roligt.
I helgen åker vi i alla fall upp till Stockholm, jag bjöd in mig till min bror med fru. Man måste väl utnyttja släkten eller vad säger ni ;)
Det blir väl att gå en sväng på stan på lördag, kanske någon har något bra tips som man bör se eller göra i huvudstaden?
På kvällen har jag lovat att stå för middagen, tanken var att vi kanske skulle gå ut och äta men I är höggravid och tycker det är skönt att vara hemma i huset och det kan man väl förstå. Får se vad jag hittar på för något., tanken går till en härlig höstgryta med gott bröd och ett gott rött vin. Gillar den där Creolska grytan som jag gör med fläskfile, kabanosskorv, syltlök mm.
 
Nu ska jag ta sista rundan med hunden, får se om hon följer med ut för hon gillar inte heller detta väder.
Dagens tänkvärda blir idag.:
"Försök att göra någon glad varje dag om det bara är dig själv"
 
Kram och god natt

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0