En helg i Stockholm!

Huvudstaden...
 
Denna helg har vi varit i Stockholm, en jättemysig helg då vi bott hos min bror och fru i Tyresö.
Vi har varit på stan, fikat, shoppat och ätit gott.
Det är verkligen skönt att komma bort såhär ibland, känner att jag borde det lite oftare.
Något annat roligt är att jag ska bli faster och nu känner jag att jag nog måste flytta till Stockholm så att jag kan mysa med denna lilla bebis ofta ;)
Frun i huset tyckte att jag kunde bli deras Nanny, ja varför inte haha.
Både jag och N är trötta efter denna resa så snart är det dags att krypa ner under täcket så att man är utvilad den sista veckan på detta dagis jag är på nu. Hoppas få besked om vart jag kommer vckan efter, ja det är inget roligt detta hoppande fram och tillbaka......suck!!! Hoppas verkligen det kan bli något fast snart.
Jag får ju mycket beröm för det jag gör så nu är det väl dags :))
 
Kram och god natt

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0