Doftpinnar!

Mandarin & Rosmarin....
 
Köpte dessa doftpnnar från butiken Habitat i Stockholm, tyvärr var de olika dofterna slutsålda så jag tog till slut denna som doftar mandarin och rosmarin. Ja kanske inte det bästa valet känner jag nu efteråt men jag tycker ändå att den är rätt så fin ;)
Mamma ringde för ett tag sedan och undrade om jag ville med till Stockholm den 29/11 igen, en bussresa med facket och jag sa förstås ja :) Kanske att jag kan hitta en annan godare doft då.
 
Jag har inte känt mig helt okej denna vecka, trött och ont i kroppen. I morse hade jag 38 i feber också men jag har gått på Panodil och jobbat ändå, vad gör man när man är ensam i köket och jobbar bara två dagar till.
När jag kom hem på eftermiddagen sov jag nog ett par timmar så nu får vi se om jag kan sova inatt.
 
I morgon är det som sagt redan torsdag igen och nu har jag dessutom fått beskedet att jag kommer att få jobba på Mosstorpsskolan sex veckor framöver och det tackar vi för, alltid skönt att veta vart man ska ta vägen och slippa bli inringd på morgonen.
 
Kram och sov gott
 
Lotta sa:

Mosstorpsskolans matsal har jag mycket minnen ifrån.
Otäcka mat tanter som vaktade så man åt upp maten.
Men även härliga tryckare på skoldanserna.
:)

2014-10-31 @ 22:12:11 | http://www.frissanmormor.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0