Doftljus!

Fina glaslyktor...
 
Denna måndag har varit grå och trist och på jobbet fick vi strömlöst och det hade dom inte fixat när jag gick hem. Får verkligen hoppas att stömmen kommit tillbaka annars har jag mycket att plocka med på jobbet i morgon :(
Efter jobbet idag åkte jag förbi på Netto och hittade dessa fina doftljus i snygga glas, har länge velat ha ett Voluspa Champagne men dessa var i lagom prisklass för mig ;)
Älskar att tända ljus om kvällarna i detta höstmörker.
Ibland kan man verkligen hitta fina saker i dessa Nettobutiker men oftast måste man vara där på måndagen annars försvinner det.
Hoppas ni haft och har en bra start på veckan.
 
Dagens tänkvärda:
"Jag har något att lära av varje människa jag möter"
 
Kram kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0