Kanske snö i veckan!

Snö??
 
Natten mellan onsdag och torsdag kunde det visst komma lite snö läste jag nu i tidningen, inte mycket vad jag förstod utan några flingor.
Inte mig emot med lite snö nu, det blir ljusare och finare ute om unte annat ;)
Jag jobbar för fullt nu i fem veckor till och sedan är det snart jul, oj vad det går undan.

Ja livet bara springer iväg och just nu känner jag att alla dagar är lika på något sätt, vill att det ska hända något men så här är det väl för alla, man äter, sover och arbetar.
Usch och fy, jag hamnar så lätt i trisstess och alltid undrar jag varför, jag lever väl som vilken människa som helst.
Nu ska jag tappa upp ett bad och krypa ner i värmen, egentid gillar jag verkligen.
 
Kramisar
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0