Syrenerna blommar!

Underbara blommor...
 

Nu blommar även syrenerna i Norrköping, älskar även dessa blommor och dom luktar så underbart.
Denna måndag har varit regnig och grå.
Intallatörerna för vårt bredband var här men som vanligt uppstod det problem och nu får vi se hur det blir....suck!!
Har även ikväll sökt ett jobb som jag nu hoppas på, nu är det verkligen min tur. Vill inte falla på målsnöret denna gång också ;)
Har också fått sju veckors jobb i sommar som jag vet ännu, känns bra och det är bra ställen som jag trivs att jobba på :))
Får ta en dag i taget och hoppas på att allt löser sig en dag och jag får ju mycket beröm för min matlagning och att jag är tillmötesgående och trevlig. Tack tack ♥♥
 
Kram och sov gott
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0