Regniga och kalla dagar

Havet....
 

Vart tog sommaren vägen för nu är det kallt och regnigt hela tiden och jag har blivit genomförkyld och hostar så jag tror bröstet ska gå sönder. Jag är grinig och gnällig säger min N och jag håller väl med.
Mitt vikariat tog slut i fredags och jag fick jättemycket beröm för de veckor jag varit där, jättekul :)
Nu får jag vänta på att bli inringd på mornarna igen men förhoppningsvis dyker det kanske upp ett längre vikariat för mig.
Fick förresten besked från jobbet där jag var på en anställningsintervju för ett tag sedan, jag föll visst på målsnöret men dom tyckte att jag gjort ett bra intryck men det kom någon och puffade bort mig i sista sekund, typiskt :(
Nu vill jag bli frisk och sedan får gärna värmen komma tillbaka och jag säger det igen.....låt mig få ett fast jobb!!
 
Kram och godnatt
 
Anonym sa:

Ja, kan bara hålla med din sambo. Det med jobb ingen kommer till dig utan du måste fråga själv.

2014-05-13 @ 11:53:01 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0