En tuff vecka!

Snödroppe....
 
Det har varit en tuff vecka med högt blodtryck, huvudvärk, ont i bröstet, yrsel och att nästan svimma varje dag. Jag har kämpat på jobbet fast dom vill skicka hem mig, jag vill jobba nu när jag fått detta vikariat.
Ännu vet man inte varför jag mår så här, jag kommer att få en 24 timmars blodtrycksmätare till att börja med och sedan får vi se vad som händer.
Idag har det varit ett underbart väder, soligt och varmt. Den första fikan togs på altanen och sedan har jag sått lite fröer i krukor.
Jag har försökt vila så gott jag kan och hoppas jag kan jobba som vanligt denna vecka, frustrerande och visst är jag ledsen men det gör ju inte saken bättre.
Man får ta en dag i taget och hoppas att jag snart mår bättre
 
Kram och sov gott
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0