En solig söndag!

Balkongmys....
 

Här händer inte så mycket just nu, jag jobbar och sedan ligger jag däckad på eftermiddagarna och går och lägger mig igen vid nio. Att något är fel är jag säker på för så här som jag mår nu är inte okej så jag hoppas verkligen att man hittar vad det beror på. Ikväll har jag legat i soffan och haft svårt att andas igen och att jag börjar bli snorig och tjock i halsen gör inte saken bättre. I morgon ska jag i alla fall få denna blodtrycksmätare som jag ska ha på mig i 24 timmar.
 
Idag har det varit fint och soligt väder så jag passade på att göra ordning på vår balkong däruppe, ett härligt ställe att sitta på då man har lä och utsikt över skog och åkrar.
Flåsande och stånkande har jag försökt fått dessa fåtöljer rena men det svarta som blivit går inte bort trots att jag köpt ett medel just mot detta för en hundring....Suck!!!
Är det någon som har något bra tips?
 
Kram och sov gott
Linda - Design Concept sa:

Usch, det låter inget vidare med ditt mående. Hoppas läkarna snart kommer underfund med vad det kan vara:)

Mitt tips är att testa detta medel till stolarna; http://blogg.designconcept.se/category/tips.html

Rena mirakelmedlet till kastruller och porslin och dessutom skonsamt för miljön. Finns att köpa på Cervera tror jag!

Kram på dig

2014-03-25 @ 09:34:53 | http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0