Varma dagar!

Kylda drycker....
 

Oj vilka varma dagar vi har just nu, hörde att SMHI lägger ut klass 1 varningar på att man ska hålla sig inomhus då värmen ökar på de närmaste dagarna.
Själv fick jag gå hem före lunch idag, fick akut kräkas och magen satte fart.
Kanske också beror på värmen för visst är det jobbigt att jobba när man har trettio grader i köket, försöker att dricka en massa men tydlige hjälper inte det. Har vilat mig men fortfarande får jag springa på toaletten.
Då vi har en 48 timmarsregel så blir jag hemma i morgon också, fredag, lördag och söndag har jag inget jobb inbokat.
N har åkt till Halmstad på en fotbollscup så jag blir hemma själv ett par dagar, skönt både ja och nej ;)
 
Kram och sov gott
Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma sa:

Hoppas du mår bättre imorgon.

2014-07-24 @ 18:54:10 | http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0