Solen skiner!!

Mys på balkongen....
 

Idag är jag ledig och hade verkligen sett fram emot att få sova länge, vad hände jo jag vaknade som vanligt halv sex!!
Bestämde mig vid sju att det är lika bra att gå upp, så nu har jag varit ute på en promenad med hunden och ska nu fortsätta med att städa av huset.
Solen skiner denna morgon så jag hoppas verkligen att man kan få ligga och sola sig ett par timmar.
Ikväll så ska N och jag till Grand och bubbla, ska bli så mysigt och framför allt tror jag att kroppen kommer att tycke det är skönt också. Efteråt blir det middag och vin i restaurangen, längtar ♥
 
Nu ska jag ta tag i städningen.
Kramisar
Linda - Design Concept sa:

Härligt med en ledig dag & när det är vackert väder dessutom:) Hoppas ni får en mysig kväll på Grand!
Kramar

2014-07-04 @ 14:12:31 | http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0