Nytt år 2014

Toast skagen....
 

Det blev en trevlig avslutning på 2013 med champagne, god mat och vänner.
Tolvslaget bjöd också på en hel del fyrverkerier och dessutom några nyårslöften, ja inte att gå ner i vikt utan att jag ska leva mera i nuet och ta vara på det jag har lite bättre.
Visst behöver jag ta bort en hel del kilon men det får inte bli ett nyårslöfte utan jag ska försöka ändå.....vet inte om jag ska köra LCHF eller 5:2????
Sonen säger att jag ska äta som jag gör och slopa godis och kakor och inte göra en sådan stor affär av det, ja kanske att det är rätt metod.
Har ni några nyårslöften?
Idag här på bloggen var det första gången jag skrev 2014, alltid lika svårt i början ;)
Denna dag har i alla fall varit riktigt seg, inte för att det blev för mycket dricka för det blev det inte men vi kom i säng ganska sent och som vanligt vaknade jag vid åtta, suck!!!
N jobbar ikväll då de har inventering på jobbet, lyllo honom ;)
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0