Mera vinter!

Snö i massor...
 

Idag har det fortsatt att snöa hela dagen, det är så fint ute nu :))
I morse blev jag inringd på jobb, kändes sådär då jag inte mådde så bra förra veckan just för detta jobb men tänkte att nu är det dags att ta tag i detta igen.
Har jobbat på Vickelbygården idag och ska vara där resten av veckan, kändes riktigt bra när jag väl var på plats :))
Ikväll är jag lite trött så jag ligger här i sängen och bloggar och läser tidningar på Readly.
Visst är det skönt att få vara sådär slö ibland och jag är verkligen bortskämd för jag har en sambo som gör det mesta här hemma och det är inte något jag är van med sedan tidigare då jag var gift ;)
 
Kramisar
Lotta sa:

Har en gammal klasskompis från blacka som gör praktik där. Per-Christer.Han går samma utbildning som vi gick på Lernia. Hälsa honom..

2014-01-14 @ 20:38:07 |
Susanne sa:

Lotta: ja det stämmer och jag ska hälsa honom :)
Kram

2014-01-15 @ 19:15:50 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0