Mässing i håret!

Hårsnodd....
 

Ännu en dag ledig och också ett besök hos läkaren eller närmare sagt gynekologen och vad säger man om det, inte mitt favoritställe precis men ibland så måste man.
Då jag börjar få känningar av klimakteriebesvär och oregelbundna menstrationer så tror man att en hormonspiral kan göra susen och sagt och gjort så sitter den där nu. Trodde jag skulle dö när jag hämtade ut paketet från apoteket, nära en halv meter långt paket men jag hade blivit förvarnad haha.
Nu håller vi tummar och tår att detta fungerar och att jag får må bra utan dessa humörsvängningar.
 
Tog en sväng förbi Glitter för att köpa nya hårsnoddar, hittade denna med en fin mässingsbricka på.
Har inte tänkt på att det finns så många fina då jag själv alltid har vanliga enkla snoddar.
Måste ju ha håret uppsatt när jag jobbar för att unvika att det kommer hår i maten vi lagar.
 
Nu ska här lagas mat och på menyn står potatismos med ugnsstekt falukorv, mums ;)
 
Kramisar
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0